پیام تبریک دکتر حسنعلی مسلمان یزدی به مناسبت سال 1400

پیام تبریک به مناسبت سال 1400

عرض سلام و ادب خدمت شما عزیزان
سال 1399 هم با همه وقایع خوب و بد آن تمام شد و در آستانه سال 1400 هستیم امیدواریم که سال جدید، سالی همراه با شادی، سلامتی و موفقیت برای همه ما باشد. خدا را شاکریم که در سال 1399 سامانه جامع صنعتی شمستا توانست با طی مراحل : مدیریت، برنامه ریزی، طراحی بخشهای مختلف سامانه که در حدود یکسال بطول انجامید و همراهی تیم مجرب برنامه نویسی به مدت 6 ماه در مهر ماه وارد مرحله آزمایشی اجرایی گردید و توانست به ارائه خدمات اولیه خود بپردازد.
در طی این مدت سختیها و ناملایمات زیادی به مجموعه ما وارد شد که مشاهده نتایج و بازخوردهای آن، همه اینها را برایمان شیرین ساخت. اکنون خوشحالیم و خدا را شاکریم که توانسته ایم نظر کاربران زیادی را برای حضور در بخش های مختلف این سامانه جلب نماییم و امیدواریم که بتوانیم در سال جدید با برنامه ریزی جدید و متنوع، بیشتر و بهتر به ارائه خدمت به متخصصان، صنعتگران و صاحبان صنایع بپردازیم.
بی شک یاری و همراهی شما عزیزان و بیان دیدگاههای ارزشمندتان می تواند راهگشای ما در طی این مسیر باشد تا بتوانیم با ارائه خدمات جامع صنعتی در سامانه شمستا گامی هر چند کوچک اما مواثر و کارآمد در راه پیشرفت و اعتلای صنعتی کشور برداشته و تأثیرات تحریمهای  ظالمانه استکبار را کمتر نماییم. در انتها سال جدید را خدمت شما عزیزان و خانواده های محترمتان تبریک گفته و سالی همراه با بهترین ها را برایتان آرزومندیم.