راه اندازی نمایندگی سامانه جامع صنعتی شمستا در تهران

راه اندازی نمایندگی سامانه  شمستا در تهران

سامانه جامع صنعتی شمستا بر اساس تجربیات و احساس نیاز متخصصان به اطلاعات مراکز صنعتی و کارگاههای صنعتی پایه ریزی، برنامه نویسی و اجرا گردیده است و بدون اغراق می توان گفت تنها سامانه ایست که بصورت خاص و جامع با موضوعیت صنعت و خدمات صنعتی راه اندازی شده و در بردارنده 12 خدمت همزمان به تمامی ارکان صنعت کشور می باشد.

در کمتر از یک سال گذشته سامانه جامع صنعتی شمستا ( شتابدهنده مجازی ساخت، تحقیق و آموزش) بصورت پایلوت در استان یزد شروع به کار کرده و خوشبختانه مورد استقبال و استفاده صنعتگران و صاحبان صنایع قرار گرفته و در بخش های "نمایشگاه مجازی بومی سازی"، "نمایشگاه مجازی صنعتگران و خدمات صنعتی"، "متخصصان" ، " آگهی های استخدام صنعتی "و..... فعال بوده و به نتایج بسیار خوبی دست یافته است.

پس از پذیرش در پارک علم و فناوری و ثبت برند تجاری "شمستا"، راه اندازی نمایندگی سامانه در مرکز نوآوری بین المللی یاس تهران(خیابان ارتش) به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به متخصصان، صنعتگران و صاحبان صنایع کشور گامی بسیار مهم و ارزشمند در مسیر پیشرفت بوده است.

اکنون مفتخریم به اطلاع رسانی این مهم به کاربران بزرگوار سامانه صنعتی شمستا و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی نمایندگی های دیگر در سایر شهرهای کشور عزیزمان باشیم و بتوانیم به عنوان تنها سامانه جامع صنعتی که حاوی بانک اطلاعات صنعت و خدمات صنعتی ، اطلاعات مراکز صنعتی و صنعتگران در کشور می باشد گام های سازنده ای در مسیر اعتلای سطح صنعت کشور، خودکفایی و عبور از موانع تحریم برداشته و بخش های مختلف صنعتی کشور عزیزمان را از وابستگی به دستگاهها و قطعات وارداتی دور و به استقلال صنعتی نزدیک نماییم.

آدرس دفتر تهران: بلوار ارتش، جنب خیابان ابوذر، دانشگاه اهل بیت، مرکز نوآوری بین المللی یاس

شماره های تماس: 02191300749-09106105867