رونمایی از سامانه جامع صنعتی شمستا با طراحی جدید

شمستا بانک اطلاعات صنعت ایران با طراحی جدید

شمستا تلاش کرده اطلاعات مراکز صنعتی ایران را در خود جای دهد تا تمام متخصصان، صنعتگران و مراکز صنعتی بتوانند به راحتی اطلاعات تماس صنوف مختلف فنی و ارائه دهنده خدمات فنی را داشته و بدین وسیله شتاب و سرعت بیشتری را به کار آنها بدهد. اطلاعات تماس، آدرس و نیز اطلاعات آنها در فضاهای مجازی مختلف، نمونه کارها و نیز انواع خدماتی که ارائه می دهند از اطلاعات مهمی است که در این سامانه جامع صنعتی قرار داده شده است. افراد نیازمند یافتن کار و یا حتی کارآموزی مخاطبان دیگر این سامانه می باشند که اطلاعات مراکز متقاضی کارآموزی در آن قرار گرفته است. به منظور ایجاد فضای بهتر برای کاربران در این سامانه، طراحی جدیدی روی سامانه صورت گرفته است و اکنون سامانه با ظاهری جدید و البته با اندک تغییراتی در کار با سایت، سایت مجددا طراحی و اجرا شده است. در صفحه اول سایت تمام بخشها و قسمتهای مختلف خدمات سایت بطور مختصر توضیح داده شده و نمونه هایی از انواع آن وجود دارد. اما وقتی کاربر لاگین شده و وارد صفحه کاربری خود می شود با صفحه اصلی متفاوتی روبرو می شود. در این صفحه انواع خدمات در کنار هم قرار گرفته و فرد می تواند از بین گزینه های مختلف، با توجه به نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب نماید.

از دیگر مزیت های سایت جدید، گزینه جستجوی آن می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا بطور کامل در مورد کلمه کلیدی خود اطلاعات را از بخشهای گوناگون سایت داشته باشد و بتواند وارد نتایج جستجو شود.

بخش دیگری که در این مرحله راه اندازی شده است، نمایشگاه قطعات ساخت داخل است که در این بخش مراکز صنعتی می توانند نمونه های بومی سازی شده خود را قرار دهند تا سایر مراکز در کشور که نیاز دارند بتوانند از آن آگاه و مورد استفاده قرار دهند.