ارائه خدمت درج رپورتاژ آگهی در سامانه جامع صنعتی شمستا

ارائه خدمت جدید و کاربردی درج رپورتاژ آگهی روی سایت سامانه جامع صنعتی شمستا

سامانه جامع صنعتی شمستا در اقدامی جدید این امکان را برای کارگاه ها، شرکت ها و متخصصان صنعت و حتی محصولات و قطعات صنعتی خود و حتی اقدامات جدید و خاصی که در صنعت انجام داده یا می دهند بتواند با  ارائه یک رپورتاژ آگاهی به معرفی محصول، خدمات و حتی توانایی های خود در صنعت بپردازند و علاوه بر  معرفی بیشتر خود بتوانند باعث بهبود سئو سایت خود نیز شوند و بر بازدید و ارجاع به سایت خود بیفزایند. لذا علاوه بر شرکت در نمایشگاه های مجازی صنعت در این پلتفرم صنعتی می توانند به معرفی در بخش بلاگ نیز بپردازند. علاوه بر درج رپورتاژ می توانید درخواست خود در زمینه محتوا نیز به کارشناسان ما ارائه نمایید. اکنون به منظور آشنایی بیشتر با رپورتاژ آگهی توضیحات زیر ارائه می گردد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یک مقاله و یا متن تبلیغاتی است که در وبسایت ­هایی (عموماً خبری) که درجه اعتبار و بازدید بالایی دارند، منتشر می­شود تا میزان بازدید از وبسایت صاحب رپورتاژ افزایش یابد. ریشه کلمه رپورتاژ از واژه Report می­آید که به معنی گزارش است. در واقع در متن یک رپورتاژ بر خلاف تبلیغات رایج، برند مورد نظر مستقیماً تبلیغ نمی­شود.

 پس محتوای یک رپورتاژ آگهی می­تواند به صورت یک مقاله خبری باشد. به این صورت که ابتدا با یک گزارش بی­طرفانه سعی می­کند نیاز یک محصول یا خدمت را به خواننده متن القا بکند. سپس با بیان مزایای محصول یا خدمت مورد نظر، خواننده را به سمت برند مورد نظر سوق می­دهد. دلیل اینکه این نوع از تبلیغات مرسوم شده است این است که مردم معمولاً حس خوبی نسبت به تبلیغات مستقیم ندارند؛ مثلاً اغلب مردم علاقه ­ای به مشاهده تبلیغات در میان برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود ندارند. لازم به ذکر است که رپورتاژ ممکن است به صورت ویدیویی و مالتی مدیا هم باشد. یک نمونه از این نوع رپورتاژ، برنامه­های آشپزی هستند که در خلال آموزش آشپزی، ظروف و یا محصولی از یک برند مشخص را معرفی می­کنند.

در این نوع از تبلیغات (رپورتاژ آگهی) به دلیل شیوه نگارش کاملاً بی طرفانه، خواننده دیگر احساس نمی ­کند که قرار است کالا و یا خدمتی بی ­کیفیت را دریافت کند. به عنوان مثال در متن رپورتاژ می­توان بعد از ذکر مضرات استفاده ار قرص ­های لاغری، استفاده از دمنوش­ های کاملاً گیاهی را پیشنهاد داد. پس در رپورتاژ به نوعی به اطلاعات خواننده هم افزوده می­شود و این موضوع حس بهتری به خواننده می­دهد.

رپرتاژ آگهی چیست؟

به طور کلی رپورتاژ آگهی می­تواند بر سئو وبسایت تأثیر خوبی گذاشته و آن را  ارتقا دهد. یکی از روش ­هایی که رپورتاژ آگهی می­تواند از طریق آن سئو وبسایت را ارتقا دهد، افزایش دادن تعداد بک لینک است. یکی از فاکتورهایی هم که گوگل از آن استفاده می­کند تا وبسایت­ ها را اعتبارسنجی کند، کیفیت و تعداد همین بک لینک ­ها است. بک لینک در واقع همان تعداد مخاطبانی است که از وبسایت های دیگر از طریق درج رپورتاژ آگهی وارد وبسایت صاحب رپورتاژ می­شوند.

!جهت خرید رپورتاژ آگهی سایت شمستا می توانید از سایت تریبون، تسمینو و راش وب اقدام نمایید.!

اهمیت عنوان مقاله رپورتاژ

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که عنوان و مقدمه یک رپورتاژ باید به قدری جذاب باشد تا خواننده به خواندن ادامه متن ترغیب شود. همچنین باید متناسب با ویژگی های مخاطبان، شیوه نگارش رپورتاژ به شکلی روان و ساده باشد تا مخاطب احساس راحتی داشته باشد. برندی که می خواهد رپورتاژ خود را در یک سایت دیگر قرار بدهد، باید با قالب و شرایط سایت پذیرنده آشنا باشد و متناسب با آن رپورتاژ را طراحی کند. همچنین می­توان برای اثرگذاری بیشتر بر روی مخاطب از عکس و فیلم در خلال متن رپورتاژ هم استفاده کرد.

انتخاب بهترین سایت برای درج رپورتاژ

شباهت محتوایی:

قدم اول برای انتخاب سایت برای درج رپورتاژ این است که سایتی انتخاب شود که از لحاظ محتوایی ارتباط نزدیکی با سایت صاحب رپورتاژ داشته باشد. این موضوع شانس بیشتری به سایت صاحب رپورتاژ می­دهد تا توسط مخاطبان علاقه­ مند تری دیده شود و می­تواند موجب افزایش فروش هم بشود. چون تعداد بیشتری از جامعه هدف موفق به دیدن و مطالعه آن خواهند بود. و این امر برای افراد و کارگاه ها و مراکزی که در زمینه صنعتی فعالیت دارند نیز میتواند به راحتی و با اطمینان در سایت سامانه جامع صنعتی شمستا با تارنمای www.shamsta.com  انجام پذیرد چون این سامانه به عنوان بانک اطلاعات صنعت و تنها ارائه دهنده 12 خدمت همزمان و جامع صنعتی برای تمام بخش ها و اقشار صنعتی کشور فعال بوده و همه اعضا، کاربران و مراجعان سایت بصورت خاص صنعتی هستند.

!اگر می خواهید رپورتاژ تاثیر مناسب تری داشته باشد بهتر است در سایت های مرتبط با حوزه کاری خود رپورتاژ بروید . سامانه صنعتی شمستا تنها سایت کاملا صنعتی و تخصصی !

تعداد بازدید:

ویژگی دیگری که سایت مورد نظر باید داشته باشد این است که تعداد بازدید روزانه بالایی داشته باشد. این موضوع باعث می شود رپورتاژ توسط افراد بیشتری دیده شود. سامانه صنعتی شمستا نیز با بازدید روزانه حداقل 2000 کاربر صنعتی در زمینه کاری خود پر بازدید و تاثیرگذار است.

رتبه الکسا:

اگر وبسایت مورد نظر از رتبه الکسای خوبی برخوردار باشد، نکته بسیار مثبتی است. وبسایت الکسا (www.alexa.com) وبسایتی است که آمارهای خوبی از همه وبسایت­ها در اختیار ما قرار می­دهد. برای این کار لازم است آدرس وبسایت مورد نظر را در سایت الکسا جستجو کرد. الکسا رتبه وبسایت را در کشور نشان می­دهد که هرچه این عدد پایین­ تر باشد بهتر است و آن وبسایت رتبه بالاتری دارد. در کنار رتبه وبسایت، الکسا آمار دیگری از وبسایت مثل عدد ترافیک جستجو آن وبسایت را ارائه می­دهد. هرچه ترافیک جستجو بالاتر باشد مردم بیشتری از طریق گوگل وارد آن وبسایت می­شوند.

فاکتور DA:

فاکتوری به نام دامین آتوریتی (Domain Authority) یا DA وجود دارد که میزان محبوبیت وبسایت نزد گوگل را بیان می­کند. هر چه این عدد بالاتر باشد بهتر است. این عدد می­تواند بین 1 تا 100 متغیر باشد. وبسایت هایی که DA آن ها بالاتر از 30 باشد، می­توانند مناسب باشند؛ اما باید فاکتور هزینه را هم در نظر گرفت.

اسپم اسکور:

هرچه فاکتوری به نام اسپم اسکور (Spam Score) وبسایتی پایین­تر باشد بهتر است و اگر این عدد زیر 10 باشد، عدد مناسبی برای وبسایت مورد نظر برای درج رپورتاژ است. به طور کلی اسپم اسکور نشان می­دهد که یک وبسایت به چه میزانی اسپم است. اگر رپورتاژ در وبسایتی قرار داده شود که اسپم اسکور بالایی دارد، حتی ممکن است برای وبسایت صاحب رپورتاژ مضر باشد.

شاخص PA:

برای اینکه میزان اعتبار صفحه اصلی یک وبسایت مورد بررسی قرار گیرد، می­توان از شاخصی به نام PA استفاده کرد. چون به هر حال ممکن است صاحب رپورتاژ بخواهد آگهی خود را در صفحه اصلی یک وبسایت انتشار دهد.

برای اینکه بتوان سه شاخص DA، Spam Score و PA را برای یک وبسایت مورد بررسی قرار داد، می­توان از ابزاری به نام موزبار (Mozbar) استفاده کرد. موزبار تولباری است که می­توان با نصب آن بر روی مرورگر اینترنت این اطلاعات را در اختیار هر شخصی قرار بدهد.

سن (سابقه) دامنه:

سن دامنه وبسایت مورد نظر هم باید بررسی شود. به طوری که هرچه سن دامنه وبسایت مورد نظر بالاتر باشد، گوگل به آن وبسایت اعتماد بیشتری دارد.

به طور کلی درج رپورتاژ آگهی در وبسایت­های دیگر نوعی از تبلیغات با هزینه معقول است. می­توان متناسب با بودجه در نظر گرفته شده، وبسایت ­ها را با توجه به نکات بیان شده کیفیت­ سنجی کرد و رپورتاژ آگهی را در آن­ها قرار داد. رپورتاژ آگهی می­تواند در وبسایت مورد نظر به طور همیشگی باقی بماند و یا بعد از مدتی برداشته شود که این موضوع بستگی به قوانین آن سایت دارد.

رپورتاژ آگهی برای افزایش سئو سایت

  ****با توجه به توضیحات داده شده و درک تاثیر ریپورتاژ بر روی دیده شدن و معرفی و تبلیغات و همچنین تاثیر آن بر روی سئو سایت مورد نظر، پیشنهاد می شود با استفاده از این نوع تبلیغات که می­تواند محصول و یا خدمات را از طریق آن معرفی کرد، بازدهی وبسایت و کسب و کار خود را افزایش دهید.

در انتها با توجه به اینکه به خدمات ما و نیز تاثیر رپورتاژ آگهی و نیز ویژگیهای آن آشنا شدید خوشحال می شویم که هر سوالی در این زمینه دارید از جمله قیمت درج آگهی با کارشناسان محتوا ما با شماره تماس یا واتساپ 09106105867 در میان بگذارید.

لازم به ذکر است ما در پشتیبانی از سامانه، خدمات تولید و ویرایش محتوا را نیز برای متقاضیان انجام خواهیم داد .