تجربه حضور در نمایشگاه هفته پژوهش 1401

حضور در نمایشگاه هفته پژوهش 1401

نمایشگاه های هفته پژوهش امسال نیز همچون سالهای پیش در آذر ماه، برگزار شد.

سامانه جامع صنعتی شمستا در راستای رسیدن به اهداف متعالی خود، در نمایشگاه ها به شرح 15 تا 18 آذر در محل دائمی نمایشگاه های یزد پاویون شرکت شهرکهای صنعتی و 19 تا 22 آذر ماه در محل نمایشگاه های دائمی تهران، در غرفه پارک علم و فناوری یزد مستقر گردید.

در طی این رویداد، صنعتگران و مسئولان بسیاری از غرفه سامانه جامع صنعتی شمستا بازدید نموده و معرفی سامانه، بخش های مختلف آن و شرح مختصری از خدمات قابل ارائه در سایت، توسط کارشناسان فروش ارائه شد و متعاقبا توجه مثبت مسئولان و استقبال بی نظیر دانشجویان، متخصصان و صنعتگران را به همراه داشت.

علاوه بر این سامانه جامع صنعتی شمستا توسط کارشناسان به غرفه های حاضر در نمایشگاه نیز معرفی شده و درباره زمینه های مختلف همکاری بحث و تبادل نظر شد.

همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش تهران، نمایشگاه تستا هم برقرار بود که محیطی مناسب برای شناسایی  نیاز های صنایع هوایی و دفاعی کشور ایجاد شده بود.

دیدار مدیر عامل محترم و بنیانگذار سامانه شمستا ( دکتر حسنعلی مسلمان یزدی) با مسئولین و کارشناسان برخی ارگان های نظامی صورت گرفت و تعاملات اولیه در جهت رفع نیاز های بومی سازی صنایع کشور انجام شد.

در طی رویداد پژوهش و دانشگاه، کارشناسان شمستا جهت معرفی سامانه و هم چنین آشنایی بیشتر با دستاورد های علمی پژوهشی دانشگاه ها و مراکز رشد حضور یافتند. اطلاعات کاملی در رابطه با قطعات و تجهیزات در رابطه با اینکه نمونه اولیه هستند یا به تولید انبوه رسیدند، بومی سازی شدن یا ثبت اختراع و هم چنین اطلاعات اولیه از سازندگان مد نظر پروژه های در دست اجرای مجموعه جمع آوری گردید.