گزارش تحویل دستگاه سرسیم زن اتوماتیک بومی سازی شده به شرکت متقاضی

بومی سازی دستگاه سرسیم زن اتوماتیک (پرس سر سیم ) برای اولین بار در ایران

اولین دستگاه سر سیم زن ( پرس سرسیم) اتوماتیک در جهت رفع نیاز یکی مراکز صنعتی ایران با پیگیری مستمر سامانه جامع صنعتی شمستا توسط یکی از متخصصان عضو سامانه صنعتی شمستا، بومی سازی و در اردیبهشت ماه تحویل شرکت متقاضی داده شد.

روز شش اردیبهشت ماه از روزهای مهم در تاریخ سامانه جامع صنعتی شمستا می باشد. روزی که به یکی از اهداف مهم و اصلی خود در تحقق بخشیدن به استفاده از توان متخصصان در ساخت نیازهای کشور رسیده است. در این زمان یکی از نیازهای مهم و کلیدی صنعت کشور با استفاده از ظرفیتها و توان علمی و فنی یکی از متخصصان و مراکز صنعتی عضو این سامانه ساخته و تحویل کارخانه متقاضی گردید. نیاز به سرسیم زن اتومات یکی از نیازهایی بود که در سال 1401 از طرف یکی از کارخانجات بزرگ کشور در زمینه ساخت تابلوهای صنعتی به سامانه جامع صنعتی شمستا ارجاع شد. بعد از اعلام این نیاز کارشناسان فنی شمستا با مراجعه به کارخانه جهت شناخت بهتر نیاز مراجعه و ضمن آشنایی با فرایند اجرای کار سرسیم زدن (پرس ) سیم ها بصورت دستی با نیاز کارخانه بهتر و بیشتر آشنا شدند. سپس این نیاز مستند سازی و در سامانه در نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی به معرض نمایش درآمد و فرآخوان اعلام نیاز در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، واتس آپ و سایر بخشهایی که این سامانه در آن فعال است و متخصصان کشور در آن عضو هستند صورت گرفت. بعد از اعلام آمادگی شرکتها و مراکز صنعتی متعدد، ارزیابی و بررسی رزومه های صورت و در نهایت چند گزینه به کارشناسان فنی کارخانه متقاضی اعلام و بعد از جلسات متعدد با حضور این کارشناسان و عوامل فنی سامانه شمستا، گزینه مناسب انتخاب و بعد از طی مراحل اداری کارخانه قرار داد ساخت دستگاه سرسیم زن اتوماتیک انجام شد.

 استعلام قیمت دستگاه سر سیم زن

مشخصات دستگاه سرسیم زن (پرس سرسیم ) اتوماتیک بومی سازی شده

این دستگاه مطابق با نیازهای اعلام شده به سازنده صورت گرفته و گرچه نمونه هایی از فیلمهای دستگاهای خارجی موجود می باشد اما بدون مهندسی معکوس و تنها بر اساس درخواستهای شرکت متقاضی و فیلمهای کارگرد موجود ساخته شده است. این دستگاه که در نوع خود از تکنولوژیهای روز دنیا بهره گرفته است داریی پیچیدگیهای زیادی می باشد بطوریکه بیش از 1300 قطعه در این دستگاه در کنار هم در ابعاد کوچکی قرار گرفته و با سرعت 1000 عدد در ساعت می تواند مطابق با خواست اپراتور سرسیم در چهار اندازه بزند.

شما هم به جمع متخصصان شمستا بپیوندید ! مشاهده لیست متخصصان سامانه صنعتی شمستا بانک اطلاعات صنعت ایران

آنچه بیشتر در این مورد باید توجه شود آن است که قطعا می توان از توان و دانش علمی و اجرایی متخصصان و نخبگان کشور استفاده نمود و این در حالی است که  باید به آنها فرصت رفع موانع، خطاها و مشکلات سیستم را داد. دستگاههایی که برای اولین بار ساخته می شوند قطعا همراه با کاستی هایی در ابتدا می باشند که با نظر کارفرما و در طی فرآیند کار نواقص آنها مشخص و می بایست رفع گردد و نباید این موارد جزیی خدشه ای به شکوفایی ظرفیتها وارد شد. اکنون خوشحالیم در زمینه ساخت نیازهای صنعت کشور نیز سامانه جامع صنعتی شمستا توانست قدمی دیگر در راه کمک به پیشرفت کشور و بهره گیری از ظرفیتهای متخصصان این خاک بردارد. امیدواریم که با همکاری و مساعدت متخصصان و مراکز صنعتی و نیز سازمانهای مرتبط بتوانیم بهتر و بیشتر در راه بومی سازی صنعت کشور گام برداریم.

جهت استعلام قیمت و خرید دستگاه سر سیم زن (پرس سیم) اتوماتیک لطفا با شماره 09106105768 تماس بگیرید.