گزارش حضور سامانه صنعتی شمستا در رویداد تانا

حضور  شمستا در جلسات بی تو بی  رویداد تانا

گزارش حضور سامانه صنعتی شمستا در دومین رویداد تانا 

دومین رویداد طرح توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان یزد ( تانا ) در تاریخ 18 مرداد ماه 1402 در پارک علم و فناوری یزد تشکیل شد.
در این رویداد که در استان های مختلف کشور برگزار می گردد، نیازهای مراکز صنعتی و سازمان ها جهت انجام توسط متخصصان و مراکز صنعتی توانمند معرفی می گردند. سامانه جامع صنعتی شمستا نیز به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات صنعتی در این رویداد شرکت و به معرفی نیازهای واقعی صنایع و مراکز صنعتی تحت پوشش خود پرداخت.

سامانه صنعتی شمستا با فراهم کردن بستری آنلاین ، این امکان را ایجاد کرده تا صنعتگران و شرکت های صنعتی بتوانند به معرفی نیازهای صنعتی در این بخش بپردازند و آن را در معرض نمایش قرار داده تا در صورتی که متخصصی توانایی بومی سازی آن نیاز را دارد اعلام آمادگی نماید. مشاهده لیست نیازهای موجود در صنایع در نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی

در جلسات b2b بسیاری از متخصصان و مراکز صنعتی به میز جلسات سامانه شمستا مراجعه و به کسب اطلاعات در مورد نیازها پرداختند. در کنار این جلسات دکتر حسنعلی مسلمان یزدی بنیانگذار شمستا، با مذاکر و مبادله نظرات و نیازها با برخی از شرکت ها و مراکز صنعتی توانمند حاضر در این رویداد از جمله: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، کارخانجات شیشه اردکان و شرکت سیرنگ پرداختند. 
با توجه به ظرفیت هایی که سامانه جامع صنعتی شمستا در پشتیبانی و ارائه خدمت به صنایع گوناگون در بخش های تحقیق و توسعه، فنی و مهندسی و به ویژه تعمیر و نگهداری و بازرگانی دارد امید است که شاهد همکاری های بیشتر بین صنایع و سامانه جامع صنعتی شمستا در کشور و حصول نتایج بسیار خوب باشیم.