رویداد ملی نیازهای فناورانه صنایع

معرفی و نحوه ثبت نام در رویداد ملی نیازهای فناورانه صنایعدر بخش ساخت قطعه، ماشین آلات و مواد

شرکت پژوهشکده امیرکبیر ایرانیان با همکاری شرکت  شهرک های صنعتی استان یزد برگزار می کند:

 توجه : این رویداد در تاریخ 14 اسفند ماه 1401 برگزار شد. جهت مشاهده گزارش و فیلم این رویداد بر روی گزارش رویداد فناورانه صنایع در بخش ساخت قطعات و ماشین آلات کلیک نمایید.

رویداد ملی نیازهای فناورانه صنایع با هدف معرفی نیازهای صنایع در بخش ساخت قطعات، ماشین آلات و مواد صنعتی

 

پژوهشکده امیرکبیر ایرانیان با راه اندازی سامانه جامع صنعتی شمستا (شتابدهنده مجازی ساخت، تحقیق و آموزش)  و ایجاد 4 نمایشگاه مجازی (آنلاین) همزمان با ارائه 12 خدمت تخصصی به بخش های مختلف صنعت کشور، بستری مناسب برای صنعتگران و شرکت های صنعتی فراهم نموده است که به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های خود بپردازند و هم چنین در صورت داشتن نیازهای صنعتی در زمینه طراحی و ساخت با تکیه بر دانش متخصصان داخلی نسبت به رفع این نیازها اقدام نمایند.این مرکز تحقیقاتی–صنعتی با هدف معرفی نیازهای بومی سازی موجود در صنعت و فراهم کردن ارتباط سازنده تر مراکز و شرکت های صنعتی در جهت رفع این نیاز ها، با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان یزد اقدام به برگزاری "رویداد ملی نیازهای فناورانه صنایع در بخش ساخت قطعات، دستگاه ها، ماشین آلات و مواد صنعتی"  نموده است. این رویداد در تاریخ 1401/12/14 از ساعت 10 الی 12 در محل مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی یزد برگزار خواهد شد.

*منتظر اخبار تکمیلی در زمینه برگزاری رویداد باشید ...................

در ادامه متن میتوانید نحوه شرکت در این رویداد صنعتی و لینک ثبت نام را مشاهده بفرمایید.

چه کسانی می توانند در این رویداد صنعتی شرکت نمایند؟

در این رویداد فناورانه تمامی شرکت ها، مراکز صنعتی ارائه دهنده خدمات و شرکت هایی که تمایل به معرفی نیازهای بومی سازی خود و استفاده از دانش و تجربه صنعتگران و متخصصان دارند می توانند شرکت نمایند. لذا بدینوسیله از تمام صنعتگران و شرکت های صنعتی جهت شرکت در این رویداد دعوت به عمل می آید.

هم چنین شرکت ها و مراکزی که نیازمند بهره گیری از توان و ظرفیت های داخلی جهت ساخت قطعات، دستگاه و ماشین آلات صنعتی خود هستند می توانند نیازهای خود را تا تاریخ 12/12/1401 با ارسال ایمیل به آدرسshamsta.va@gmail.com    اعلام نمایند.

شایان ذکر است از آنجایی که این رویداد هم زمان به صورت آنلاین نیز برگزار خواهد شد شرکت ها و مراکز صنعتی از سراسر کشور می تواند در این مراسم شرکت نمایند.

نحوه ثبت نام در رویداد ملی نیازهای فناورانه چگونه است؟

جهت ثبت نام در این رویداد ملی فناورانه می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل ایوند شده و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایید. با توجه به نوع حضور و شرکت های حاضردر این رویداد سه نوع بلیت تعبیه شده است :

بلیت شرکت کنندگان عادی : این بلیت ویژه شرکت های سازنده، فناور و دانش بنیانی است که به صورت حضوری در این مراسم شرکت می کنند.

بلیت ارائه دهندگان نیازهای فناورانه : این بلیت ویژه شرکت ها و مراکز صنعتی متقاضی ساخت قطعات، دستگاه ها، ماشین آلات و مواد صنعتی که تمایل به ارائه نیازهای خود می باشند .

بلیت شرکت کنندگان عادی (آنلاین) :این بلیت ویژه شرکت ها و مراکز صنعتی است که به صورت آنلاین در این رویداد شرکت می کنند.

 ثبت نام در رویداد ملی نیازهای فناورانه صنایع 

همکاران پشتیبان ما نیز با شماره های 09106105867 و 035138219259 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما هستند.

در صورت تمایل می توانید از 4 نمایشگاه آنلاین سامانه شمستا از طریق لینک های زیر دیدن فرمایید:

مشاهده لیست نیازهای بومی سازی در نمایشگاه مجازی بومی سازی قطعات

مشاهده لیست قطعات بومی سازی شده توسط متخصصان داخلی در نمایشگاه مجازی قطعات ساخت داخل

مشاهده لیست شرکت ها و مراکز صنعتی در نمایشگاه مجازی صنعتگران و خدمات صنعتی

مشاهده لیست تجهیزات ،ماشین آلات و ابنیه جهت خرید اجاره یا فروش در نمایشگاه مجازی تجهیزات، ماشین آلات و ابنیه