بزرگترین رویداد ملی بومی سازی نیازهای صنایع

معرفی بزرگترین رویدادملی بومی سازی نیازهای صنایع( ساخت قطعات، ماشین آلات و مواد)

این رویداد شامل سه بخش می باشد:

1- کنفرانس ملی چالشها و راهکارها در بومی سازی نیازها

2- رویداد استارتاپ دمو ( ارائه ایده ها به سرمایه گذاران)

توجه: لینک ثبت نام و فایل راهنمای ثبت نام در ادامه قرار گرفته است

3- دومین رویداد ارائه نیازهای فناورانه

این رویداد در 15 بهمن ماه 1402 برگزار شد جهت مشاهده گزارش بر روی گزارش رویداد بومی سازی نیازهای صنایع و معادن 1402 کلیک بفرمایید.

همراه با کارگاههای آموزشی و جلسات با مسئولین دولتی سازمانهای مرتبط با صنایع و معادن

بصورت حضوری و آنلاین

محورهای رویداد: برق و الکترونیک- مواد و متالورژی- مکانیک – شیمی و پتروشیمی- هوشمند سازی

در ویدئو زیر مدیر عامل سامانه صنعتی شمستا( بانک اطلاعات صنعت ایران) جناب دکتر مسلمان یزدی به معرفی این رویداد و بخش های مختلف آن پرداخته اند:

 اولین رویداد استارتاپ دمو( ارائه استارتاپها به سرمایه گذاران)

جهت جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و رفع نیازهای صنایع و معادن:

 هدف از برگزاری این رویداد مواجهه و مذاکره مستقیم صاحبین ایده و استارتاپ­ ها با سرمایه ­گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ­ها و ایده ها) و اختصاصی ( جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ­ها ) برگزار خواهد شد. در این رویداد استارتاپ ها و صاحبین ایده جهت رشد و توسعه طرح های خود به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی خواهند داشت. سرمایه­‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ­ ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

رویداد استارت آپ دمو

با توجه به اهمیت توسعه کسب و کارهای نو پا و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود کشور، خواهشمند است طرح ها و ایده های خود در صنایع و معادن را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایید.

مراحل ثبت‌نام و حضور در رویداد استارتاپ دمو:

  1. ثبت نام آنلاین معرفی استارتاپ و محصول از لینک روبرو https://survey.porsline.ir/s/zcLxvBpG
  2. تکمیل فایل فرم روبرو با توجه به فایل راهنمای آن  دانلود فایل راهنمای استارت آپ دمو  |  دانلود فایل ارائه رویداد استارت آپ دمو
  3. ارسال فرم تکمیل شده بالا در ورد و ارسال به ایمیل shamsta.va@gmail.com (حتما در موضوع ایمیل ذکر شود مربوط به رویداد استارتاپ دمو)
  4.  پس از تکمیل و ارسال فرم، اطلاعات هر استارتاپ توسط تیم سامانه شمستا و در صورت نیاز یک جلسه مصاحبه آنلاین با حضور نماینده تیم استارتاپی برگزار می‌گردد و نتیجه از طریق ایمیل به اطلاع تیم خواهد رسید.

آخرین مهلت ثبت نام: 5 بهمن ماه

محورهای رویداد: برق و الکترونیک- مواد و متالورژی- مکانیک – شیمی و پتروشیمی هوشمند سازی، مدیریت و برنامه ریزی، هوش مصنوعی، اکتشاف و استخراج، اتوماسیون، سایر

همراه با اهدای جوایز و گواهینامه معتبر به تیمهای برگزیده

وب سایت جهت ثبت نام استارتاپها و سرمایه گذارن

تلفن دبیرخانه رویداد: 035-38207289


 دومین رویداد ارائه نیازهای فناورانه

معرفی رویداد

صنایع و معادن در ایران به علت تحریمهایی که وجود دارد همواره با مشکلات جدی در تامین قطعات، ماشین آلات و مواد صنعتی روبرو هستند. لذا لازم است تا با استفاده از توان داخلی نیروهای متخصص و مراکز صنعتی نیازهای صنایع و معادن برطرف شود لذا به منظور تسهیل در فرآیند بهم رسانی این نیازها به مراکز صنعتی مجرب جهت بر طرف کردن نیاز، دومین رویداد ارائه نیازهای فناورانه از سوی سامانه جامع صنعتی شمستا برگزار خواهد شد. این رویداد در زمینه های مواد و متالورژی، مکانیک، الکترونیک، هوشمند سازی، شیمی و پتروشیمی، معدن و سایر تخصصهای مرتبط می باشد.

بیشتر بخوانید:  مشاهده گزارش اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه صنایع در بخش ساخت قطعه ، ماشین آلات و تجهیزات